Väntan...

Nu sitter jag här och vänter på ett mejl. Från vem? EA såklart.
Jag har bett dem tala om för mig vad som är fel på mitt spel och vad jag ska göra åt det. Som det är nu går det inte att spela. Det handlar fortfarande om åldrandet och jag ger inte upp fören EA ger mig svar. Jag har varit en trogen kund hos dem och nu ska jag visa att jag kan vara en jävligt jobbig kund också.

Slingra er ur det här om ni kan EA!!

Jag surfade runt lite om problemet med åldrandet och hittade det här inlägget i ett forum:

"just read about this on EA forum, its apparently a common glitch some ppl are having. some have said that if you go into options and adjust the age bar all the way to one side, then all the way to the other, it will work again. i guess its worth a try"


Undrar om det fungerar.... Jag är för lat för att pröva själv. Men när jag tänker på saknen har jag gjort något sånt tidigare i mina försök att få igång åldrandet igen.
Finns det ingen lösning?! D:

Något annat jag väntar på är Showtime. Jag vill ha det nuuuuuuu!! Och jag tänker inte spela sims fören jag fått det!!

Simma lungt ♥

Kommentarer
Postat av: samhanta

Jag vet tyvärr inte, önskade att jag kunde hjälpa dig :) Lycka till (y)



Du e som mig, kommer inte spela förens du får Rampljuset. Har också planerat så, haha :P

2012-03-04 @ 12:42:25
URL: http://samanthasam.webblogg.se/
Postat av: Rose

Hur mailar man EA? Jag menar, vad har de för mailadress?

2012-04-23 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0