Spela eller inte spela...



Så, Etti möter Connor Frio. Är det kärlek vid första ögonkastet eller blir det komplicerat? 
Idag har jag bara skrivit på historien hela dagen, och ändå bara skrivit en ända mening på del 5. Fast jag fick ju ihop del 4. Hoppas ni gillar den!

Om en helt annan grej så har jag blivit sugen på att spela TS2. Dålig grafik, långsamt spel och fula simmar. Men jag gillade jobben och universitetet. Det är liksom nostalgi. Men samtidigt har jag blivit så bortskämd med TS3 och den öppna världen. Jag skulle bara bli irriterad om jag spelade tvåan. Så jag ska nog inte installera alla...hur många är det? 12 spel? Jag får spela trean istället och kanske skaffa ett nytt husdjur.

Simma lungt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0