Tanken bakom Etti



Historien om Ètienne har börjat. Jag börjar få till ett slut i huvudet, men hur jag ska ta mig dit vet jag inte. Vad ska hända med Etti? Ska hon finna kärleken? Gifta sig och få barn? Och vad händer med Amanda? Jag har ingen aning ännu. Vi får vänta och se.

Jag skriver den på engelska eftersom det låter bättre. Det passar den här historien och dessutom är jag mycket mer kreativ på engelska x3
Jag var vaken halva natten och funderade på Ettis historia och klockan 5 imorse gick jag upp då jag inte kunde sova hur mycket jag än försökte. Så nu ska jag påbörja -Part two- och jag är mycket förväntansfull!

Hoppas ni läser och gillar den!

Jag har förresten börjat spela ut historien och få till lite bilder. Jobbet ligger i att inte få med plumboben på bilderna. Men jag SKA lyckas!

Simma lungt! <3

Kommentarer
Postat av: Firefliesrockar

Bra! Hoppas du skriver på svenska me! <3

2011-10-19 @ 14:25:25
Postat av: Swordfish

Jag ska öva på det! <3

2011-10-19 @ 14:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0