Showtime Live Chat...



Igår hade jag en fråga som jag ställde i forumet. "Följer CC med när man skickar simmar genom simport?".
Jag fick svaret att de inte gör det. YAAAY!
Då behöver jag inte oroa mig för att mitt spel ska ha massa downloads som jag inte vill ha.

När jag väntade på svar satt jag och kollade på showtime live chat. Jag har tänkt göra det tidigare men jag har helt enkelt inte orkat (ja, jag är lat).
Efter att ha kollat på den timme långa filmen längtar jag OTROLIGT mycket efter rampljuset!! Asså det kommer ju bli helt fantastiskt!! Synd bara att man inte kan skaffa barn med de simmar man skickar och får. Jag älskar att göra släktträd och knyta mig med alla familjerna på ett eller annat sätt. Jag skulle vilja knyta mig med era! Men det är en dröm som kanske händer i framtiden :D

Är det förrästen bara jag som vill gifta mig och ha massa barn med Graham? Han är ju helt klart en nörd! Jag älskar nördar, speciellt de som gillar sims. Haha han är ju sööööt ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0