EA this is for you...

Jag önskar jag kunde säga att jag ska sluta spela TS3, men även om jag hatar er EA så älskar jag spelet. Men jag är så trött på alla problem. Ni säljer oklara, ospelbara spel till barn. Ser ni inte att det är fel? Att vi spelare är lyckliga en vecka tills allt fuckar-ihop sig och vi måste ominstallera? Det tar oss timmar och det är inte bara en gång vi tvingas till det. Att ominstallera är ert svar på allt. Bryr ni er inte om oss? Vi som har spelat i alla år, och vi som är nya spelare. Vi ger er våra pengar och för det får vi et trasigt spel. Det är sorgligt EA. Ingen patch i världen kan fixa våran relation. Det är över EA, jag dumpar dig.

I wish I could say I will quit playing TS3, but even if I hate you EA I love the game. I'm so tired of all the problems. You sell unfinished, unplayable games to children. Don't you see that it's worong? That we palyers are happy for about a week before the game fucks-up and we have to reinstall? It takes us hours and it will happen again. To reinstall is your awnser to everything. Don't you care about us? We who played all these years, and we who are new players. We give you our money and for that we get a broken game. It's sad EA. No patch in this world can fix our relationship. It's over EA, I'm dumping you.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Min version It's over EA, i'm taking a dump on you



Håller för övrigt med dig, EA kan ju fan inte ge ut trasiga spel och sedan säga att man ska sitta hela dagen och installera om skiten för att det inte funkar -.-'

2011-11-22 @ 08:11:10
URL: http://fantasims3.bloggplatsen.se
Postat av: Swordfish

Glad att jag inte är ensam! :'D

2011-11-27 @ 14:33:07
Postat av: Elin ;)

Jag håller med att EA inte är så bra på saker, men för mig har det aldrig krånglat, har aldrig installerat om spelen även fast jag har haft min dator i snart 2 år, förutom när datorn skulle in på lagning då, + att jag har alla sims 3 installerade och 10 sims 2 + lite annat så har jag över halva minnet kvar xD

Men håller verkligen med dig att EA bara bryr sig om pengar,pengar,pengar osv. och det tycker jag är dåligt!

Ibland så svarar dem inte ens när man ringer kundtjänst eller vad det nu heter har jag hört så det är stor - för mig!

Kram! :)

2011-12-11 @ 19:05:45
URL: http://elinomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0